Flashback!

ush ush och åter ush....
Jag måste ta mig bort, långt bort ska jag gå för att testa en uniform!
Japp i fredags ringde jag min blivande chef för att kanske få ett datum om när dom ska öppna, kan ju säga att det visste han inte, kanske snart!
Men hur som helst så var han snabb att berätta att jag hade inte provat ut min uniform och måste ta mig bort samma dag för det är bråttom, men jag var ju där för en månad sen?
Que no! får jag till svar? - Men jo jag åkte ju dit direkt efter du bad mig förra gången?
-ahhhhh, Carolina! du var ju på det gamla stället vi har bytt empresa!
Tack för att ni berättar det för mig! Så i fredags rusade jag iväg för att prova ut min nya uniform och stället var stängt!!!
Idag när jag ej har bil så ska jag nu ta mig en promenad till andra sidan Palma och jag kommer ha gid tid på mig att känna av denna hemska flashbacj från förra gången. Bruna formlösa, tantaktiga byxor som går långt, långt upp på midjan. brrrrr!
Sen ville han ha min storlek på tröja, det beror ju lite på modellen, men runtomkring 36!
Min blivande chef ska beställa någonting från Miami och vill att det ska bli rätt, aj Por Favor! Vad beställer man från Miami till ett 4 stjärnigt hotell? Jag lovar att det kommer bli helt fel och tröjan kommer ta slut där byxorna börjar, kan det bli mer 80- tal?
Bort det bär.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0