Sverige, here we come...

Ver imagen en tamaño completo

Om en vecka sitter jag och Kiano insnöande pà landet!
Vi ska nämligen till gammla hederliga SVEA, woho!!



Mycket ska hinnas göra under 12 dagar:
- Ny bebis är kommen
- Bästa kompisen fyller âr
- Mormor fyller âr
- Bror fyller âr
- Leka i snön
- Köpa vit Briospis

hmm, hur ska vi hinna?

Medans vi väntar tills planet ska ta oss till kylan gör vi lite nyttiga saker som tex kika in pâ det nya dagiset.



Inga problem där inte, han bad oss gâ!?!
20 varv runt kvarteret och 50 min senare var jag välkommen tillbaka för att hämta upp pojken min.

Och sà ska det lagas mat.........
- ah, patito (fâgel), Hola Patito!   pip pip pip...
Kiano uttryckte sig ganska väl när jag tog fram dagens rätt!

 

Okej, det är helt klart att lilleman är helt sâld pà fâglar, tror bara inte han fick sâ mycket svar av denna?


Själv har man försökt hitta ut lite i det fina vârvädret, Sherwoodskogen stod pâ schemat imorse, men att göma sig inne bland buskarna när solen skinner kanske inte var den bästa idên?
Varför valde jag att köra hjärngympa med hunden idag? Var ju ingen solstrâle som hittade mig, grrr.




Nu är det âter igen sängen som lockar och drömmar snö och bussar som inte tar sig fram... vilka skor bör jag ta med mig? Tygskor?.... Boots som ej är vattentäta?....Skinnstövlar?.... och jacka, vad har jag som tâl 10 minus? INGET!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 16:59:56
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Du kommer inte alls frysa för du har ju en lillebror som har en stor varm jacka han inte använder för 5 öre

2010-02-26 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0