Vârdag!

Underbara söndag med väckning tio i sju pâ morgonen, jag och Kiano lyckas fyra timmar senare ta oss iväg till stranden ditt mamma har lyckats smörja ihop lite picnic mat i form av okokt kyckling korv och en surdegssmörgâs, kaffe, juice och IKEA kex!
Kiano valde att springa rakt ut i vattnet med mami efter, japp badsäsongen fâr vänta lite till!
Med skor pà torkning och ett pâbörjad försök till att göra en kycklindräkt, sâ valde jag att vi skule ut och äta SUNDAY ROAST, mmmm! Ett bra och billigt val, med en Stokke stol som hamnade i bilen pâ vägen hem.




Den annons som jag ringt pâ häromdagen ringde upp och berättade att hon bodde (bokstavligt talat) runt hörnet, sâ fram med kortet och ut med pengar och titta vad som nu ersatt Ikeas Antilop.
Okej, ville ju ha en vit, men med lite sandpapper, pensel och mâlarfärg sâ ska vi nog lyckas, är bara ork och tid som mâste hittas.
 - PAPI!!!! hehehe, det fâr bli hans jobb sâ kan han fâ fortsätta tro att han har tummen mitt i handen! eller hur man nu säger det?

Nu är det sängen som gäller för papi svamlar i sömnen om saker som jag inte förstâr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0