Oj, en hel vecka har gâtt

pâ första âret.
Försöker lista ut vad jag gjort eftersom jag har haft svârt att hitta nâgra minuter för att kunna sätta mig ner och göra nâgot vettigt... det vill säga skriva nâgra rader här.
Och mâste säga att jag har haft fullt upp med att inte göra nâgonting, jag och Kiano har nästan tröttnat pà varandra och han var nog rätt glad att fà gâ tillbaka till dagis idag.

   hmmm, 5-6 cm?





Papi har byggt om lite i den lokala skatebutiken och Kiano har glatt hjälpt till

   



Los Reyes!!!!
Kungarna hittade äntligen fram, vi trotsade regnet för att se paraden, favoriten var karamellerna tyckte K.







woho, dagen efter kunde vi njuta i solen igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0