ops..

Har tillbringat tre dagar till att städa en annan persons lägenhet och igâr gick jag hem och (pâbörjade) storstäda min egna minikoja.

Vilka problem jag hade att hitta rätt gata... ajaj en timme virrade jag runt och när jag äntligen hittat rätt gata och nummer nio, vad ser jag????
Jo detta;



No me jodas!!!!!!! Mâste vara nâgot som inte stämmer, finns det fler gator med samma namn?
Nyckeln passar, puh första tecknet pâ att det mâste vara fel.
Jag ringer ägarinnan - Hej Är du verkligen säker pâ att det är denna calle och nummer nio?-
Japp, det var helt rätt, ok nu är jag grâtfärdig, ska jag hinna städa allt detta pâ TRE dagar? Sen kommer räddningen, hon frâgar om jag stâr framför en glasdörr.... YEHA, jag har tagit fel puerta!!!
Skulle vara nitton och inte nio, tycker ju att ägarinnan borde ha koll pâ siffran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0