Puss patitos.

Vad gör man när sonen helt plötsligt börjar pussa pà netboken? Man frâgar snällt vad han gör?
- Kiano vad pussar du pà och varför ser du sâ glad ut? Och varför säger du patitos?
Patistos stàr antingen för zapatos eller pato, vilket i sin tur pà svenska betyder; skor eller anka.
Jag scrollar upp lite för att kanske fâ lite klarhet i det hela, Kiano blir jätte glad och pussar lite mer.... äntligen kan jag se vad det är han ser. Reklam (för vad det vet jag inte), ett par gula strumpor med nâgot grönt?
Det är bra att smâ saker roar barn.



Igâr var vi pà kalas, Kiano hittade sin plats direkt.... köket, och inte vilket kök som helst utan ett vitt brio kök. Det stâr ny högst pâ vâran lista, K. vill ha köket och jag vill ha det vita, bättre teamwork kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0