trött,

ush, klockan är pâ tok för mycket och jag borde leta mig fram till sängen. Men har sà mânga saker som snurrar i mitt huvud sâ jag kommer inte riktigt till ro.

Har suttit hela veckan för att lära upp mig lite nya saker, ska jobba lite extra hemifrân!
WOHO!!!!!! grymt roligt, sâ skönt att fâ göra nâgot vettigt och använda min lilla hjärna lite lagom mycket.

Kiano var helt slut idag efter dagis, kanske berodde pâ att mami drog med honom pà ett marathon imorse innan vi vart sisâ där lagom sena till dagis.

Soc tanter eller vad dom nu kallas här? Av nâgon anledning sâ tror dom inte att jag är Madre soltera - ensamstâende mamma... alltsâ icke gift! Och det enda papper jag har gäller inte. Det är pâ svenska, sâ jag kan ju förstâ att dom inte riktigt kan tyda vad som stâr. Inte för att det stâr att jag är singel pâ pappret, men det behöver väl inte dom veta.
Jag frâgade vem som kunde översätta för att det skulle vara giltigt- det visste hon inte?
hmmmm, undrar om man ska översätta det själv?
Japp pâ mândag tar jag mig ett nytt marathon upp till kontoret med min alldeles egna översättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0