ai!

vilken kväll...........
dubbelbok med kunder, Kiano ropar "pipi" (kissnödig) och vi är sena, Kiano vill absolut inte sitta i bilen och tar av sig bältet min under färden.
Puh, dubbelboket gick, jag lyckades vara pâ tvâ ställen sammtidigt, nu var det bara att försöka hinna till Mercado innan dom stänger... ont om tid och Kiano tar än en gâng av sig bältet och lyckas öppna dörren, snabb inbromsning och nästan krock pâ G.
Äntligen inne för att köpa mat (nu funderar jag pâ varför jag stressa när vi inte kan äta?), jag börjar fylla vagnen när Kiano âter igen ropar "pipi", släng ut allt igen ta vagn och barn och rusa snabbt till toaletten.
Mat och dryck (mkt dryck) blir köpt, butiken stänger och vi stressar ut... Kiano vill en banan... Kiano vill inte ha banan... Kiano vill sitta i bilen... Kiano vill inte sitta i bilen... Kiano vill ha banan.
Väll i bilen och vi är pâ väg hem mot vârat slott, bakluckan âker upp mitt under färden, ny inbromsning och än en gâng lyckas vi undvika en olycka.
Vi har äntligen hittat till vârt slott, Kiano kissar pâ golvet och âker i badet, där fortsätter han att utföra sina behov, kylskâpet läcker vatten och fisken som är köpt tinar upp fort, hunden stâr och hoppar (bokstavligt talat), hon vill ut, Kiano häller ut vattnet frân baljan och vill ha mer och börjar hoppa (ingen bra kombination).
Utöver detta fortsätter min magsjuka med alla tillbehör, nu till min frâga........
- FINNS DET NÂGON SOM VILL BYTA MED MIG, bara för en dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0