försvunnen


Jag har fâtt bastning av en kompis för att jag varken svarar i telefonen eller ringer.
Men detta har en enkel förklaring och den kallas JOBB. Och med den lilla tid jag fâr över inanan jag stupar i säng försöker jag uttnyttja med min son och gubbe, kanske städa lite och sâdana saker, leta ny lägenhet dâ vi har pâ tok för mycket fukt (läs mögel) i dâvarande grotta, försöker klämma in nâgon sorts motion, matlagning och kanse sitta och ha lite kvalitetstid i soffan, en son som är sjuk varannan vecka och vi mâste börja om med "ta bort blöja" gâng pâ gâng.

Bara för att man inte hör av sig pâ en vecka betyder inte att man är arg, utan att man har turen att ha mycket jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0