Vad är en blogg?

Satt och funderade lite pà det...
För vissa verkar det vara en stor grej att blogga. Mànga känner att dom vill inte lämna ut för mycket uppgifter om sig själva och andra ser det som ett sett att kunna uttrycka sig och kanske till och med avreagera sig.
Mânga använder det som ett meddel att nâ omvärlden att visa vad just dom kan, andra säljer sina hantverk.
Det finns bâde negativa och positiva tankar om blogging och var och en fâr tycka sitt och jag tror att det är just det som är poängen, att man fâr tycka och tänka som man själv vill.
Jag använder det mer som en dagbok, dels för mig när jag sitter där pâ âlderdomshemmet och kan titta tillbaka i livet och för att Kiano ska kunna se hur hans uppväxt var och självklart för alla som bor lângt borta frân oss ska kunna känna att vi är lite närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0