Min...(Kianos) Vita spis!

Idag har jag äntligen lyckats få tag på den fina vita Brio spisen.
inte har det varit lätt, slutsåld i stort sett överallt, idag valde jag att ringa runt innan jag satte mig på den långa bussen och till slut fick jag napp och la undan den sista som dom hade!





Jag kämpar vidare med min kaffedrickare till son.... Kaffebryggare!
En likadan som mormor och morfar fast i miniformat och japp det fungerar, matchande brödrost fick han också!
Bilen vart en bonus, bara för att den var så billig. 1 euro, det kan man väll stå ut med och så vart det nya nappar och ett par byxor, godis till pappa, HALLÅ! Inget till mig själv och det sorliga var att jag var ensam på min lilla shopping runda?
Nä nu ska man brumma ner i sängen imorgon är det födelsedagskalas för mormor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0