effektiv

en hel dag ledigt med sol och energin bara sprudlar!
Parklek och skogsvandring (låtsas skog) och istället för att ta den enkla vägen hem så väljer mami den med alla uppförsbackar (branta sådana) med vagn och hund?
4 maskiner tvätt har hunnits med - lunch - göra rent en nybäddad och nerkissad säng, torka golvet ett X antal gånger pga hunden, torka golv och tvätta yttligare lite pga nerkissad unge (igen?). Ut till Illietas för kvällspromenad och lyckas göra en riktigt gourmet middag (Kiano bara gapade efter mer mat?).
Är lite impad på att mitt täcke gick in i tvättmaskinen, trots allt är jag inte lika impad på att jag måste sova utan det inatt, hmm. Jag och Kiano ska nu dela på hans mini och tunna täcke, känns som jag håller mjukisbyxorna på denna natt.
Soppat terrassen har jag också hunnit, wow jag är ju nästan Super! Tänk vad 2 dagars ledigt kan göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0