okej jag skäms!

Jag glömde hans födelsedag!
Alltså jag kom ju ihåg det för facebook påminde mig och vi som pratade tidigare idag (om mat?). Men, men jag tycker jag kan bli förlåten, jag hade faktiskt ingen aning om vilket datum det var och så borde det inte räknas när han inte är här?
Jag har skickat ett fint meddelande för jag kan ju inte riktigt göra så mycket mer, hade han vart hemma så hade vi gått ut och ätit och jag hade säkert köpt honom en present som han inte ville ha.
Feliz Cumple Papi!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Gumman du har ju precis gett honom det finaste man ge nagon :)

2010-10-25 @ 19:54:37
Postat av: Jag

hehe, vem vad det som gav vem en present? :)

2010-10-27 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0