Fest

Lördag kväll och vi smiter iväg på invigningsfest!
Kiano som näst intill somnat i vagnen på väg ner, vart full med energi när han upptäckte att det fanns ett biljardbord, själv vart jag grymt intresserad av mini pizzabitarna och majsbollarna.

Att jag sedan fick veta att invigningen gällde en ny club och att Papi gått och blivit medlem i en mc club, kom lite mer som en överaskning, hur kan man bli medlem innan man har en motorcykel? Men men, om den dag eller så så står den på vår parkering och jag får mindre plats för bilen.

Vad jag inte visste och inte räknat med är tydligen ska jag vara inne i detta också? Att bli tilldragen av presidentfrun för ett hemligt prat....? wow, jag trodde vi skulle diskutera något viktigt och intressant, en TÅRTA! vi ska prata om hur tårtan ska dekoreras och att vi alla (fruar) ska skriva på ett kort, shhh TOPPHEMLIGT ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0