Baciller


Varför kan ni inte lämna mig ifred? Jag är trött på att hostaoch ha ständig huvudvärk, känns som hela huvudet ska sprängas, desutom är man ju knappast på sitt bästa humör. Orkar knappt höra Kiano leka, han är ju inte direkt den lugna och tysta ungen, utan här ska det det höras att Kiano finns och bara för att var på den säkra sidan så låter han gärna lite extra ifall det skulle vara någon som har missat att Kiano finns!
Så snälla rara baciller kan ni låta mig få vara ifred iallafall tills Marco kommer.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jag känner igen mig alltför väl. Finns bara en lösning = ner i sängen coh sov tills du màr bra. Och dà menar jag en veckas koma typ. Jag lovar, du är helt ny efter det, I know:-)

2011-02-20 @ 20:58:50
URL: http://mammaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0