Storm

Efter att ha haft min nattliga rutin med Kiano som ger mig blåtiror en annan liten som sparkar sönder allt som finns inuti och en hund som väcker sig ständigt med sitt snarkande och toalett besök. Så hör jag hur vinden dansar fint med grannens stolar och bord,men från min patio tyckte jag att det var ganska lugnt.
Så fel man kan ha, jag hade nästan föredragit att det bara var en stol eller två som låg på marken, Kianos leksaker hittade jag nere på parkeringen, dörren hölls på slå sönder med en ljustake? inkls mitt ansikte när jag klev ut, citronträdet lyckades jag rädda i sista sekund, puh. Min största fasa var bilen, med gamla och dåliga träd som hänger fint över den och ger skugga från solen och drällerkoda över hela bilen, helt hundra var jag på att den lyckats ha sänder ett fönster eller något liknande, woho det var para pation som var trasig idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0