Sunday Love

Lillskitten ligger och susar gott efter helgens aktiviteter.

Idag har vi haft en slapp och typisk mallorca söndag, nästan iallafall. Mami började morgonen med nybakat bröd och städning, för att stressa i väg till dagens kalas, men sen kom söndags feelingen med häng i solen, tårta och lek. Eftersom det bara var en pytte tårtbit och vi hade inte mumsat på kakor och korv så tyckte jag att vi kunde ta en lugn söndagslunch på Mc Donalds, jag lyckas inte riktigt få med mig Kiano på något annat ställe, så vi fick förbränna kalorierna i parken iställer, enbart för att kunna få plats med lite glass efter det! Men vad gör man inte för sina barn (?) och för att få vara ute i solen. Som tillägg så han jag ju med en promenad efter det och tvätta bilen, om det nu räknas som motion? Bra uthållighets träning för armarna är det ju och det kan ju vara bra för kommande unge.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0