Min bil har blivit inlåst...



min stackars bil har blivit inlåst hos mekanikern!
Imorse rusade jag iväg med skrikande barn och händerna fulla med dator, nyckelpåse, barnvagn och den berömda handväskan för att hinna lämna bilen hos mekanikern. För idag skulle dom äntligen komma ifrån försäkringsbolaget och titta på den skadan som uppkommit i maj, sen till jobbet blir jag då Kiano absolut vill att vi stannar för en kaffe!

Sen som vanligt till dagis (1 timme), med marathon löpning på stan med jobb. Kl 18.30 tyckte jag var en bra tid att hämta bilen, för ingen stänger ju förrän 19-20,  eller?
Stängt var det och inget svar på mobilen, argh! Tur säger jag bara att jag hade tagit med mig Marcos uppsättning av nycklar, annars hade jag och Kiano fått tillbringat natten på en parkbänk och tur att vi bor inom Palmas gränser och kunde ta oss hem, till fots vart det då jag inte kände för att stå på en proppfull buss med barnvagn.

Snälla rara mekaniker öppna i tid imorgon då jag måste ta mig till andra sidan ön tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0