the break in

för första gången på mycket länge lyckades vi komma ut ur huset i tid, för att köra Kiano till dagens barnvakt och jag skulle lyckas vara i tid till kontoret, riktigt stolt var jag över min tidsplanering.

Förra veckan efter att ha stått parkerad i ca 10 minuter på en utav dom större parkeringarna med näst intill ingen trafik alls, ser jag att någon har kört/backat in i min dörr? Thank god att det var samma dörr som dom körde in i förra året som jag nu äntligen ska få pengar till att laga.

Som sagt istället för att vara i tid till jobbet idag så lyckades jag vara mycket sen, dörren till bilen ser väldigt konstig ut och det går snabbt upp för mig att den är uppbruten! Underbart som om min lilla bil inte har varit med om tillräckligt, enbart min bil har dom brytit sig in i och papper är slängt på golvet, radion är kvar, påse med nycklar är kvar, nycklar till kontoret är kvar, alla småmynt är kvar, bilen är kvar?
Japp bilen hade dom enkelt kunnat ta, då jag dum som jag är "glömde" extra nyckeln till bilen och hem i bilen igår och den ligger klart och synligt på pasagerar sätet. Är det inte konstigt att det fanns saker av värde att ta men allt är kvar och dom har inte gått in i någon annan bil.
Tur säger jag bara att det var samma stackars dörr, som nu blir ännu dyrare att laga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0