wow,

jag blir bara större och större, allvarligt så trodde jag inte att man kan kunde öka så mycket i vikt på slutet, det positiva i det hela är att det är bara vätska och en STOR bebis.
Igår hade jag check up och min matron (barnmorska) tittar mig djupt i ögonen och släpper bomben om att det är en STOR bebis jag väntar, jag smäller snabbt till honom på armen och berättar att den nyheten kunde han ha behållt för sig själv. Han pillar lite mer på magen och meddelar att just nu har du en värk? dom värkarna fortsätter sedan ca var 10 minut i två timmar, wow det är på gång......... dumma unge som sedan lugnar ner sig och börjar sedan sparka mig för fullt.

Nu är det två veckor till beräknat datum och hon kan komma ut imorgon eller om en månad, nu kommer jag ihåg varför jag inte ville ha fler barn, jag hatar att vänta och inte kunna kontrollera saker, det perfekta vore om hon kunde komma måndagen den 16 maj - då hinner jag se eurovision nästa helg i lugn och ro hemma, söndagsmys med familjen, för att sedan lämna Kiano på dagis på måndag morgon för att åka till sjukhuset och föda barn så att papi kan hämta upp honom på eftermiddagen igen - dream on mami!


Medans vi väntar så festar vi loss lite med kalas och ballonger!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vikingabarn är stora av naturen:-)

2011-05-07 @ 20:43:05
URL: http://mammaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0