Finally monday!

Många brukar klaga på att helgen är för kort, men jag klagar på att helgen är för lång. Äntligen är det måndag och jag får vila öronen.
Kiano fortsätter med att tro att när man pratar nomalt så måste man skrika, det skulle ju kunna hända att vi inte hör? Och sen har han berättat att han aldrif mer kommer vara Kiano och från och med nu heter han Sony och är man en Sony så slutar man inte prata och man måste springa runt hela tiden.
Lia min älskling har absolut ingen tur, det har varit feber hit och dit med blåsor i hela munnen som gör att hon knappt kan äta så har hon också sett till att mami inte ska sova.
Just nu längtar jag efter tonårs perioden då dom sover dygnet runt!
Lia får en liten belöning efter sjukhus besök, vi slipper operation för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0