Solen skiner

Och vi lyckades med långpromenad och lek i solen, kort och gott lördagen var super mysig.
Söndag startade dock inte lika gott då Lia åter igen vill gå upp vid 06.00 dock inte på så bra humör idag.
Kiano väljer att vid 07.00 stå och hoppa i golvet och skrika högt att han ska absolut inte sätta på sig en tröja. Jag försöker 5 gånger berätta lungt för honom att vi ska nog inte skrika så mycket en söndags morgon då vi har grannar som vill sova, han lyssnar dock inte på mig och jag blir arg och lyfter upp mina armar axlar eller något liknande och sen kan jag inte röra mig mer. Med en smällande smärta i rygg - nacke en skrikande unge samt en mini unge som låter ännu högre så får jag smått panik och funderar på om vi inte blir vräkta snart?
Vår söndag vart inte så mycket roligare idag, Kiano har länge drömt om att vi ska leka inne och den önskan gick i uppfyllelse, Lia passade på och tog en tre timmars siesta.
Jag lyckades att sticka en halsduk, sy en molnmobil (för hand), göra en linssoppa och ta barnen till Ikea för lite efterrätt, tänk så mycket man hinner fast man har ryggskott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0