Tacksam

Idag är jag tacksam över det finaste som man kan ha, Barn.
 
Vâr städerska har idag berättat att läkarna rekomenderar abort dâ barnet inte kommer överleva mer än en till tvâ veckor efter födseln.
En vän till Marco förlorade nästan bâde mor och barn vid födseln och ber nu om blod dâ barnet behöver genomgâ en svâr operation.
En vän förlorade idag sin dotter vid födseln, en dag som ska vara den lyckligaste.
En bekant har en svârt sjuk dotter och behöver special maskiner sâ hon kan andas.
 
 
Ibland fâr jag dâligt sammvete pâ hur arg jag kan bli när dom inte lyssnar, hur det riktigt kokar om mig pâ morgonen när vi ständigt är sena till skolan. Jag funderar dâ pâ om jag inte borde lugna ner mig lite och vara med tacksam, men jag mâste ocksầ sätta gränser, vilket kan betyda att man blir arg.
Det kan behövas för att mina barn ska kunna växa upp och veta vad som är rätt och fel och med förhoppningsvis kunna hjälpa andra.
 
Jag är tacksam för mina smâ monster och hoppas att dom fortsätter förra mycket liv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka sötnosar!!!

2013-01-31 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0